zaterdag 21 november 2015

www.ikhebhetnogaldruk.nl...


 Op jullie blogposten zie ik al veel voorbij komen over alle onrust
 en wat er momenteel in de wereld gaande is...
Daarom heb ik hiernaast nu een foto van een kaarsje geplaatst...
altijd brandend opdat dit nooit vergeten wordt...


Maar ik wil er ook niet tè lang bij stilstaan
 omdat ik nu eenmaal een positief mens ben
 en me daaraan ook wil vasthouden...
niet meegaan in de angst en neerslachtigheid...
genieten van de mooie mensen en dingen om me heen!
En dat zijn momenteel nogal wat dingen...zeg maar...
Ik heb het nogal druk...
DUS...


Vorig jaar rond deze tijd was het niet anders trouwens
 en ik hoor het ook van anderen,
 dat iedereen het zo tegen die feestdagen drukker heeft.


Maar vorig jaar begon ik net bij La Sophia (klik)
en inmiddels werk ik er gemiddeld zo'n 5 uur in de week.
Het wordt steeds drukker en samen met mijn 3 collega's en de eigenaresse
 werken we keihard om in deze barre winkeltijden
 een succes van deze zaak te maken.
Dat lukt steeds beter en daar worden we een beetje euforisch van soms ;-)
Al het harde werken wordt beloond, héérlijk!


Zo hebben we dus de afgelopen weken de winkel helemaal in Kerstsfeer omgetoverd en op vrijdagavond onze eerste CHRISTMAS SHOPPING NIGHT gehad.
Compleet met stoofpeertjes, wijn, nootjes, wraps, kaarslicht en sfeervolle muziek!
Het was een groot succes!


Maar ook Sint wordt bij ons niet vergeten hoor...




Naast ons 'gewone' werk buiten La Sophia
geven Daniela en ik ook nog workshops in de winkel.
Meestal op de vrijdagavonden
 maar kan ook op een datum naar wens, 
met name voor bedrijven interessant.
Deze voorbeelden moeten eerst gemaakt worden (in oktober al)
 want mensen willen zien wat ze kunnen maken natuurlijk ;-)
De workshops zijn altijd met een High Wine
 dus zorgen wij voor DRANK, haha... en lekkere hapjes.


Jullie snappen het al...ook dit vreet tijd ;-)
Het is overigens wel te gek hoor om aan het einde van zo'n avond 
al die dames met een big smile en een mooi eindresultaat naar huis te zien gaan.
Daar doe je het allemaal voor, toch?


Tussendoor al dit drukke gedoe
 probeer ik het thuis ook nog enigszins gezellig te maken


En te genieten van m'n gezin, huis en tuin,
 (komt sowieso op de 1e plaats!)



 Last but not least...
heb ik het nog niet gehad over de voorbereidingen
 die alweer in volle gang zijn....
De uitnodigingen zijn al verzonden
 naar de BROCANTEURS.
Nu zijn we vooral druk met;
contact met gemeente, FACEBOOK (klik)
 nieuwe ideetjes, het maken van een flyer...

WAARVOOR?

Voor de 2e editie van de
 BROCANTE BOERDERIJFAIR IN DRONTEN
op 28 maart 2016...
(2e Paasdag)


Wordt vervolgd...

Voor nu?
Pfjew...
Even een rustig weekend nog...Záááálig!!!

xx  Lieve groet, MJ  xx

ps. Mijn oprechte excuses als ik ook weinig reageer op jullie berichten
 maar ik heb het idee dat iedereen wat minder actief is...of heb ik het mis?
Ik wil het zeker niet laten versloffen
 want vind bloggen tè leuk en de contacten zijn me tè dierbaar.
Ik kan het soms echt missen als ik er te weinig tijd voor heb, lees alles wel maar vaak even snel tussendoor op mobiel, dus...
Nu ga ik eerst even lekker lezen en reageren!
Dag lieve medeblogsters ;-)








11 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch lekker bezig zijn......geniet ervan liefs fijne zondag Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet sr allemaal prachtig uit.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je het druk hebt, dat betekent dat het goed gaat! En zo leuk om alles verkocht te zien worden en mensen blij te kunnen maken!
    Geniet er maar van.....

    groet Trijnie
    (ps, en niet reageren is ook niet erg hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve MJ,

    Je drukte is zo herkenbaar! Veel succes met alle voorbereidingen voor de kerst en de brocantedagen en tussendoor lekker genieten!

    Liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hoeft je in ieder geval niet te vervelen ;-). Leuk ook dat je er zo van geniet, dan weet je ook waar je het voor doet. Mijn pc was defect en ik heb inderdaad ook niet zoveel inspiratie, dus ik blog minder maar laten kan ik het niet hoor! Helaas is de pc nog steeds erg traag, dus het duurt elke keer lang voordat ik klaar ben met een nieuwe post.

    Veel succes met alle drukte!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk lijkt het mij om in zo'n mooie winkel te mogen werken!
    Wat een prachtige sfeerfoto's!
    Ik heb ook wel het idee dat er minder geblogd wordt, maar ben er ook een beetje debet aan. Na zoveel jaar raakt de inspiratie een beetje op en maak je wat minder posten.
    Fijn dat je zo op dreef bent en ik wens je veel succes met al je bezigheden!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is wel druk natuurlijk, maar je krijgt er iets voor terug. Het ziet er zo gezellig uit!
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Buddy,

    We hebben het wel heel erg druk inderdaad maar wie niet inderdaad? Wel erg gezellig samen ondanks onze drukke bezigheden en ik geniet met volle tuigen :) We zijn allebei ijverig en positief ingesteld en maken overal een feestje van ;) hihi
    Hoe dan ook, je hebt toch weer een mooie blog van gemaakt ondanks www.ikhebhetnogaldruk.nl...;)

    Lfs, je buddy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent wel druk met hélé leuke dingen, dus dan is het geen straf lijkt me. Ook om in zo'n mooie omgeving te mogen werken, lijkt me toch een klein feestje...klanten die met een twinkeling in hun ogen kijken naar al dat moois...jij die dat dan heel mooi mag inpakken...je wordt lekker ondergedompeld in sfeer!
    Ja, het is rustig in blogland qua reageren, maar niet als je naar de viewlijst kijkt. Dan maken we maar mooie blogposten voor de kijkers...met twinkelingen in hun ogen...overal ter wereld...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook bij jou is het druk lees ik, herkenbaar, het bloggen schiet er dan een beetje bij in.
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt in de woon/cadeauwinkel ! Succes met alle werkzaamheden en voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat ziet het er prachtig uit bij jullie, dat is een feestje om daar te winkelen!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ