zondag 22 januari 2017

Twijfelachtige styling...


Er zijn weleens van die middagen dat ik aan het stylen sla
 en dan lukt het niet...
...zo ook deze keer.
Bij Zuiderburen Antiek & Brocante (klik)
 kocht ik deze gave grote groene vogelkooi.
Meteen op het eerste gezicht verliefd.
Ik heb sowieso een vogelkooi fetish...


Ik hing hem boven m'n halkastje en wilde het combineren
 met de andere (groene) kooitjes die ik had...
en het oude stuk spiegel van de kast van m'n oma.
Zo gezegd zo gedaan...



Ja superleuk die vetplantjes erbij op de kast...
maar...
 ik vond ze mooier binnen
 in de mand op het stoere krukje.


Nou zou je kunnen denken, vetplantjes weg en creatie geslaagd...
maar nee...de spiegel was te bruin
 en moest ook weer terug naar de kamer
want daar was ook een gat geslagen in een mooi hoekje...
zucht...


Terwijl ik de spiegel terug op zijn plek zette, viel mijn oog 
op nog een andere vogelkooi hoog op de kast...
hup, die mee naar de hal.


Klosjes verwisseld van het naturel kooitje naar het groene...
 ja ècht...
en de klosjes met groen etiket in het zicht 
(worden jullie al moe, haha...)


Nog een groen tolletje in het naturel kooitje...
alsof dat het verschil maakt...
...maar uh...anders is het zo kaal ;-)
 


Witte druifjes omwikkeld in een weckpotje 
op de voorgrond...
En nu is het wachten op de mooie botanishe prent van 
Vita Huset (klik)
Deze is niet zo groot, 42,5 bij 32,5 en past 
denk ik precies tussen de grote kooi
en het groentje eronder...


Ben ik nu tevreden?
Dat weet in nog niet...
Bovendien heb ik nu op mijn hoge kast in de kamer
een gat waar eerst een vogelkooi stond, hihi...


En staat die kaart daar wel mooi?
Of de kaart toch ín de kooi...
dat kan misschien ook wel...?


Of toch binnen in de kamer en alles gestapeld...?

 
Ja lieve lezeressen en bloggers...
Het leven van een hobby styliste gaat niet over rozen ;-)

Ik wens jullie weer een fijne week toe!

xx  Lieve groet, MJ  xx







9 opmerkingen:

  1. Heerlijk om een beetje mee te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha....zo gaat het hier ook hoor....te gek straks met de plaat....zou alleen grof grouw papier om de druifjes doen...ipv de kranten.......staat mooier denk ik......hihihihihi.....nou ga ik je er ook nog mee bemoeien.......nee !...dat zou ik doen....liefs fijne week Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja...zo blijf je er wel druk mee hihi. Maar zolang je er plezier aan beleeft, is er helemaal niets mis mee!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herkenbaar, het staat prachtig en gewoon de gaten vullen, dat komt vanzelf wel goed, groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me er helemaal in vinden.
    `nieuwe`tv kast.
    Moet wel wat op maar wat.
    Ik ben zelfs internet aan het afstruinen ha ha
    Maar komt vast goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Komt me bekend voor!!
    Van alles verzetten en verschuiven, om dan later toch maar weer alles op het oude plekje te zetten! Hihi... maar wel een hele middag aangewerkt!!

    Och, het is niet anders.

    Je kooitjes zijn erg mooi!

    Fijne week.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha , wat komt me dit toch bekend voor! Maar het eindresultaat mag er zijn hoor, zelfs zonder prachtige plaat. Ben evengoed wel benieuwd naar het eindresultaat en jou kennende is het nu lege hoekje weer snel opgevuld! Fijne week Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is wel eens even puzzelen, maar uiteindelijk komt het dan toch weer goed!
    Je bent lekker bezig, toch!
    Lieve groeten, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie het voor me.....dat geschuif heen en weer. Nee toch maar hier of daar...haha. Ik weet inmiddels dat de kaart prachtig is dus een geslaagde combinatie!!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ