zaterdag 3 augustus 2013

Het strand...


Woensdagavond 31 juli besloten mijn lief en ik de dag erna een hotelletje te boeken aan zee, omdat er tropische temperaturen voorspeld werden, zo'n 35 graden leek ons beter aan zee;) Dat viel nog niet mee, want blijkbaar waren meer mensen op dit lumineuze idee gekomen, haha.
Maar....in Wassenaar hadden ze nog een plekje, mét ontbijtje, wij helemaal gelukkig.
WAT EEN ZALIGHEID...
Het was een échte minivakantie, luieren in de zon (maar vooral onder de parasol) lezen, lekker aanschuiven om te eten, gewoon héérlijke verwennerij.
En wat dan natuurlijk nooit ontbreekt is m'n camera <3...
ik hoop dat jullie mijn strandfoto's ook mooi vinden :)




The Beach...


Wednesdayevening 31 july my love and I decided to book a hotel for the next day at the sea, because there were predictions for tropical temperatures. They said about 35 degrees...we thougt that felt better in the water ;) That wasn't very easy because lots of people came to that bright idea, haha.

But...in Wassenaar they had a room, with breakfast, we were so happy.
WHAT BLISS...
It felt like a real small holiday, lazy in the sun (mostly under the umbrella) reading, no cooking, just pampering.
And I never ever go away without my camera <3 I hope you also like my beachy pics :)











Have a nice weekend...
xx Love MJ xx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ