zaterdag 7 september 2013

Zilverzoen...


Een aantal weken geleden namen mijn collega's en ik afscheid van onze 4e balie collega Ineke.
We hadden besloten haar te verwennen met een High Tea in Elburg bij Zilverzoen.

Je kunt er heerlijk op het terras zitten, en ook binnen is het er gezellig en knus.
De bediening is TOP  je zit nooit lang te wachten en ze zijn allemaal even vriendelijk.


A few weeks ago my colleagues and I  had to say goodbye to one of our 4th desk colleague Ineke.
We had decided to pamper her with a High Tea in Elburg at Zilverzoen (Silver Kiss).

You can relax on the terrace, and inside it's also cozy and comfortable.
The service is TOP you'll never have to wait long and all of the staff is friendly.


We kregen eerst nog een glaasje bubbels om te proosten en
 daarna een heerlijk soepje (met brie en lente-ui) vooraf.
Daarna deze verrukkelijke schaal met lekkers...
en natuurlijk...THEE...
Het was smultijd...


 

We first got a glass of bubbles to toast 
and then for starters a soup (with brie and spring onion).
After that this delightful plate with delicious appetisers...
and ofcourse...TEA...
It was jummie time...


Elke keer als ik er kom moet ik weer kijken naar alle decoratie.
De gepassioneerde eigenaresse past het telkens aan het seizoen aan.
Daar wordt veel tijd in gestoken...


Every time I go there I have to look at all the decoration.
The passioned owner adjusts it every time to the season.
That takes a lot of effort and time...


De visnetten hangen klaar voor het feestelijke Botterweekend...


The fishingnets are already hanging for the festive Botterweekend...


Veel gelachen, genoten, en onze collega vond het heel gezellig, en daar was het uiteindelijk voor bedoeld ;-)

Volgende keer laat ik jullie wat meer zien over mijn geliefde Elburg, waar ik wel een paar jaar gewoond heb,  maar nu alleen nog heel regelmatig kom.


Lots of laughs, enjoyed, and our colleague had a great time, and for her it was ultimately intended ;-)

Next time I'll show you some more of my beloved Elburg, where I used to live for a few years, 
but now only visit regularly.

Have a nice weekend...

xx Love MJ xx






6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heerlijk en gezellig uit en Elburg ziet er ook al zo mooi en gezellig uit, zo echt Hollands. Benieuwd om er meer van te zien.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al de naam Elburg te herkennen en ja hoor, ben even moeten gaan grasduinen in mijn posts van vorig jaar maar net daar maakten we een stop toen we vorig jaar even in Nederland waren. Een supergezellig stadje is het.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en wat leuk Marjan, dan zul je vast de foto's wel herkennen die ik in die post ga plaatsen.
      Ik kan er zelfs op de fiets heen door de polder doe ik vaak met een vriendin(een tochtje van zo'n 50 minuten) en dan is de koffie op een terras ZÓ lekker ;)
      Fijn weekend nog, liefs MJ

      Verwijderen
  3. Ziet er goed uit hoor !!!...dankjewel voor je mooie lieve woorden...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gelegenheid!
    Is altijd leuk toch, als de plek waar je eet er ook een beetje stijlvol uitziet...;-)

    Fijne zondag!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elburg is erg leuk, ik kom er ieder jaar wel een paar keer, gewoon genieten van de sfeer. Het adresje wat je noemt kende ik nog niet, leuk om daar eens neer te strijken.
    Wat leuk om op deze manier zo afscheid te nemen van je collega!!!

    Geniet van de zondag en een lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ