woensdag 29 januari 2014

Nu óók op facebook...

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle enthousiaste reacties op mijn laatste post over Koffie- en voedertijd...Superlief weer allemaal :)

Nu zat ik ook al een tijdje op Facebook en daar zette ik ook wel eens een foto op maar ik merkte dat privé en het bloggen steeds meer door elkaar gingen lopen dus...
heb ik nu een extra eigen F A C E B O O K pagina aangemaakt, waar ik al mijn foto's en dingetjes kan plaatsen waar ik in mijn happy home mee bezig ben...
Voor alle mensen die daar ook écht in geïnteresseerd zijn...neem gerust een kijkje...
de naam is nogal makkelijk ;)





First of all I'd like to thank everyone for all the enthusiastic feedback on my last post about the Coffee- and feedingtime...So sweet you all :)

Now... I already was some time on Facebook and I'd put a photo there on a regular basis, but I noticed that private and blogging flowed into each other so...
I made an extra F A C E B O O K page, where I can put all my photos and all the things,
 which I'm busy with in my happy home...
For all the people who are really interested...please do take a peek...
the name is rather easy ;)



Dus graag tot ziens daar of hier... :)

So please welcome there or here... :)

xx  Lovely greetings, MJ  xx


ps. even een vraagje over héél iets anders:

Er was laatst een post van iemand (?) over een worst die gemaakt was met vijgen, walnoten, en witte chocolade... en er waren prachtige foto's van gemaakt...
Nu heb ik het recept wel overgeschreven maar ik wilde het nog even terug kijken...
Wie weet om welke post en blogster het gaat? Heb zelf al hevig gezocht...
Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
HELP...


16 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb je facebookpagina geliked :)
    Fijne dag! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen facebook dus blijf je lekker hier volgen. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En het bloggen blijft ook veruit favoriet, maar ik had wel vaak ff een leuk fotootje of wilde een blogpost delen met FB- ers... dus vandaar maar een aparte pagina ;)
      Maar blijf inderdaad maar gewoon gezellig hier hoor :)

      Lieve groet, MJ

      Verwijderen
  3. Ik heb ook geen facebook.
    Dus ik blijf lekker hier ;-)

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijf maar lekker hier hoor...haha...ik zal hier gewoon ook als eerste alles posten.
      Het liep zo door elkaar op mijn gewone FB pagina...en niet iedereen zit te wachten op dan weer een foto over brocante of een bloem ;) dus vandaar speciaal voor de liefhebbers...
      En bloggen blijft ook veel persoonlijker :)

      Lieve groet, MJ

      Verwijderen
  4. Leuk ik ga me aanmelden op fb bij je !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik ga het voorbeeld van Ria volgen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga even een kijkje nemen op je FB-pagina! Volgens mij stond het recept op de site van Rosita: http://awesomelivingrosita.blogspot.nl/

    Alvast een fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga je straks even opzoeken op fb:)

    fijne avond, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Mj popping over to your new fb page now...have a good day....x
    Daisy j x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je ook gezellig blijft bloggen, want ik heb geen face-boek.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig blijf je ook hier....zucht, ik heb geen FB en anders zou ik je toch missen hoor:)

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je ook blijft bloggen. Facebook was ik ook al eens op maar ben er mee gestopt, het was voor mij te veel om alles bij te houden.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ