maandag 14 april 2014

Vergeet-me-nietjes...



M A A N D A G is voor mij altijd een heerlijke rommeldag thuis...
de was...wat schoonmaak en boodschappen...




...en ik vind dat  ik dan ook wat verdiend heb,
 als ik zo'n heerlijk schoon en opgeruimd huis heb ;) hihi




En dat hoeft ècht geen gekochte bos B L O E M E N te zijn....




Dus toog ik met m'n schaar naar de voortuin waar een zee van
 V E R G E E T - M E - N I E T J E S staat.

Het was vandaag helaas geen weer om daar een foto van te maken...
wàt een wind en buien...




Dus gewoon wat takjes geknipt en in de E I E R E N gedaan
 die ik zolang in de magnoliatakken had gehangen...




De bemoste takken van de M A G N O L I A vind ik nog mooi...
zelfs nu ze uitlopen...




Wat een prachtige kleur B L A U W is het toch...




En zo geniet ik (en hopelijk jullie ook) op een gewone maandagmiddag
 van een piepklein bloemetje uit eigen tuin...

Ik vind het

 P R A C H T I G

xx  Fijne week en lieve groet, MJ  xx






15 opmerkingen:

  1. Het is zeker prachtig!
    Wat een leuk idee....
    Hier ook vandaag een huisdag......opruimen...boodschappen......alles weer fris na het weekend....
    Fijne week en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marie-José,
    De vergeetmenietjes zijn zulke leuke lieve fijne bloemetjes... ik had vorige week ook een paar ervan geknipt uit de tuin. Maar de plant is nog maar heel klein, dus kan er niet teveel van knippen...
    Staat geweldig leuk in die eieren... super mooi.
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaai.... ik vind dit ook prachtig
    De magnolia in Paas versie, je maakt mijn vrolijk met die foto's :-)

    groetjes jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker is dit mooi….zo'n gave…kunnen genieten van de kleine dingen …
    héérlijk om in je eigen tuin bloemen te halen …
    genieten maar…fijne week voor jouw MJ
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, Marie-José. Ik heb precies hetzelfde gedaan! Ik heb ook die eitjes waar bloemen in kunnen en dacht: nu ik ze niet buiten zo goed kan zien dan maar naar binnen!
    Wat staat het schattig hè......en dat voor niks!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker mooi! Moet mijn hangeitjes ook maar even weer gaan vullen :)

    Fijne avond,

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi MJ,

    Wat mij betreft gaat er niets boven vers geplukte bloemen uit de eigen tuin! Je vergeet mij nietjes zijn prachtig!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hard werken moet worden beloond, dus gelijk heb je ;-). En het hoeft inderdaad niet iets duurs te zijn, ook in eigen tuin is veel moois te vinden.

    Nog een fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of we hiervan genieten! Leuk gedaan met deze prachtige blommekes uit eigen tuin. Vorig jaar had ik ook zo'n eitjes gemaakt, maar toen gevuld met veertjes. Maar dit springt er echt uit door de prachtige kleur.
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op een gewone maandag genieten van bijzondere dingen, dat kleurt je dag toch...heel mooi!!!
    Vergeet mij nietjes zijn zo mooi, jij hebt er echt een plaatje van gemaakt, zo in die eitjes heeft het echt een paassfeer...
    Geniet lekker deze week, dan lekker een lang weekend vrij.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee om de vergeet-mij-nietjes in eieren te hangen, zo mooi en de Magnoliatak komt zo ook nog goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een vergeet-mij-nietje is een heel mooi bloemetje die zich qua kleur best in de picture zet.
    Staat prachtig in de witte eierdopjes in de takken.
    Zulke dingen mag je jezelf wel geven, bovendien geniet iedereen ervan!
    Ik vind het een heel mooi geheel, echt genieten, Marie-Jose!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi die vergeet-me-nietjes in de eieren. Staat werkelijk prachtig, en de kleur is ook zo mooi. Geniet van je week, misschien zie ik je vanavond nog? Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief en wat een leuk idee! :)
    Groetjes, Ingrid...
    www.zeeuwsebabbels.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat staat dat lief zo in de magnoliatak.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ