zaterdag 31 januari 2015

Bloe(se)men in huis...


Doordat de Boerderijfair (klik) nu wel heel veel tijd opslokt,
 kom ik niet veel verder dan wat plaatjes schieten in m'n huis
 en van m'n dagelijkse omgeving...
Wekelijks een blogpost op zondag/maandag is er even niet bij...
want een aantal dingen komen ook nog es samen.
Het is even niet anders en ik maak het wel weer goed met jullie ;-)
 en mezelf...hihi...
Want ook bij jullie reageren doe ik soms hapsnap tussendoor of niet (sorry..schaam)
 maar ik lees wel alles van jullie hoor xxx


Desalniettemin...ik heb gelukkig nog steeds oog voor de schoonheid
 van een prachtige bloesemtak,
 en maak altijd tijd voor een foto...dat MOET gewoon,
 en geeft mij de broodnodige ontspanning.


Vandaag heb ik ook nog een leuke en interessante middag beleefd
 want ik heb proefgedraaid bij La Sophia (klik)
 waar ik vanaf 7 februari één vrijdagavond en één zaterdag in de maand ga werken.
Dit is goed te combineren naast mijn huidige baan van 10 uur in de week.
TOEVALLIG ;-) werden daar net vandaag door Nelleke
 de BonBons van de BonBonfactory (klik)
 gebracht die wij vanaf nu daar gaan verkopen,
 als eerste en enige plek in Nederland.
Behalve dat ze er prachtig uitzien smaken ze echt VERRUKKELIJK!!!
Echt handwerk allemaal dus daar komt zeker een blogpost van...


Zij fotografeerde zelf in de winkel voor haar webshop (die nòg niet online is)
 en het was een genot om mee te kijken en te brainstormen.
Wordt vervolgd dus...


Daarnaast heb ik ook nog voor La Sophia op een beurs gestaan
 om een demonstratie te geven met de Jeanne d'Arc verf.
Héél leuk maar kost allemaal tijd en voorbereiding :-)
Het geeft wel veel voldoening om, al is het maar een beetje, creativiteit door te geven!
Zeker als er enthousiast op gereageerd wordt.


Inmiddels ben ik...zo'n beetje over anderhalve week uitgesmeerd,
 met deze blogpost bezig dus heb de titel maar aangepast, haha...;-)

De witte AMARYLLIS  is inmiddels vervangen door SNEEUWBAL en...
 ik zag deze prachtige bloemen bij mijn favo bloemiste...




Ik was meteen verliefd op deze kleur die CAPPUCCINO heet.



Zomaar twee mini boeketjes van twee ROZEN en een ANJER
 verdeeld over twee vaasjes, zo lief!
Ik vond anjers maar zozo...
maar deze leken net of ze in de thee gehangen hadden,
 zo'n mooie 'oude' kleur!


De KATJES en BLOESEM waren nog prachtig
 dus heb ik er drie takken sneeuwbal bij gedaan.
Dat is weer genieten voor het weekend ;-)
Snel de kaarsen aan en de open haard...
m'n dekentje ligt al te roepen op de bank...


Dan wil ik toch nog even met een fantastisch bericht eindigen...over de FAIR
 want we hebben nu op dit moment....
TROMGEROFFEL...
30 Brocante standhouders!!!

WAUW...we zijn zeer gelukkig met deze opkomst!
En we hebben nog wat plaatsjes vrij ;-)

Hieronder zien jullie de flyer zoals we die ontworpen hebben...

Weer met dank aan zoonlief voor de laatste details X
Klaar om geprint te worden en uit te gaan delen!
Hoop dat ik ook een paar medeblogsters ga tegenkomen,
Dat zou superleuk zijn, feest compleet!

 
Wat een rommelige post is het geworden hè...
 maar zo bruis ik zelf momenteel ook een beetje dus het is wel passend...haha...

Fijn weekend allemaal nog!

xx  Lieve groet, MJ  xx










15 opmerkingen:

  1. Jij komt volgens mij echt tijd tekort om al je ideeën en energie kwijt te kunnen. Maar het zijn allemaal hele leuke activiteiten, dus ik begrijp heel goed dat je hier zo enthousiast van wordt. Veel succes met alle(s) (voorbereidingen)! De sneeuwbal vind ik een prachtige bloem, je hebt de bloem mooi gecombineerd met bloesemtakken.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo huis vol bloemen ...prachtige voorjaarssfeer ... zoveel dingen en ideeen dan kom je tijd te kort en die moet je dan verdelen dat is niet anders geniet lekker ervan heel veel succes met alle leuke dingen .... fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Lenteplaatjes laat je ons zien...
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tussen alle positieve en creatieve regels door lees ik een enthousiaste Marie José.
    Wat geniet jij van alle dingen om je heen, laat jouw inspiratie maar lekker op anderen overwaaien, daar kom je een heel eind mee...geniet van je nieuwe baan...enne neem af en toe rust hoor:)
    Ik heb genoten van je post!

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk rommelige en bruisend log is ook wel eens mooi hoor Marie José! Het geeft in elk geval aan dat je heerlijk bezig bent en toch niet aan de dingen voorbij loopt, zoals je prachtige bloesem en bloemen!
    Daar geniet ik echt van!
    Fijn dat je er nog een baan bij hebt wat je ook nog eens op het lijf geschreven is.
    Ik wens je er heel veel succes en plezier mee!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke nieuwtjes allemaal hoor, heel veel succes!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij vind het een rommelige post.....ik vind het een mooie gezellige post met van alles en nog wat.
    Ik heb in ieder geval genoten van jouw post!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, een rommelige post? Dat komt mij zeer bekend voor, ik spring vaak van de hak op de tak. Maar.....ik heb er heerlijk van genoten, al die frisse witte lentebloemen en dan die prachtige kleuren van de rozen en de anjers, krijg ik nooit genoeg van.
    Succes!
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja haha wat lekker enthousiast! Mooie foto's hoor, heerlijke bloemen! Nou moet ik maar eens gauw komen kijken bij La Sophia. Wat leuk dat je er nu werkt! Veel plezier met alles, liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk toch....om zo enthousiast te zijn over alles wat er in je leven gebeurd! Laat ons maar heerlijk "rommelig" meegenieten hoor: mij straf je er niet mee.
    Prachtige kleuren van de bloemen.....

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleur , mooie post , heerlijk "rommelig" zoals jij zegt.
    Mooi om naar te kijken ....
    Fijne zondag
    Groetjes , christel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vooral een gezellige post...vind het wel leuk zo'n van de hak op de tak-post. Het enthousiasme straalt er van af. Leuk dat je nu werkt bij La Sophia...maar volgens mij is het vooral genieten daar...
    Succes met alles!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahahaha, heel herkenbaar en vertrouwd. Smeer mn posts soms ook over een aantal dagen heen :))
    Mooie bloemen en bloesem. Zo mooi hoe t groeit en bloeit
    Ik heb ook zo'n dekentje dat me roept hahaha
    Nou fijne avond en werk ze
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gezellige [post, niet rommelig hoor en heerlijke foto's,
    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jee...ik snap wel dat jij even geen tijd hebt...wat heb je veel om handen...
    Ik vind die 2e? foto, van die witte bloesemtak een plaatje om te zien...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ