maandag 12 januari 2015

Pasen in januari?


Allereerst heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn blije post van vorige week!
Zo leuk elke keer weer om alles te lezen.
Ik werd er nòg blijer van, haha...ja dat kan echt!
Deze week even een beetje een reclame post...
voor mezelf en mijn co-organisatoren Daniela en Wioleta ;-)


Nu het nieuwe jaar weer lekker op gang is, de drukte van de feestdagen voorbij,
 hebben wij;

 en 
  in samenwerking met

de organisatie weer opgepakt van de

Deze Brocante Boerderijfair vindt plaats op:

 6 april 2015 (2e Paasdag)


Het is voor ons de vuurdoop
 en we gaan er natuurlijk ons stinkende best voor doen om er een 
GROOT SUCCES 
van te maken!


  De dorpsboerderij ligt op een schitterende locatie,
 midden in de polder, aan de rand van de bossen,
 en er wordt op deze boerderij gewerkt door mensen met een beperking.

foto's van Open Boerderijdagen in mei 2014

Zij hakken het hout, zorgen voor de beesten,
 maken de heerlijkste taarten en schenken koffie als je even pauze wilt houden
 van een wandeling door het Wisentbos.
Ook voor de hond is er altijd water en wat lekkers :-)


Op deze locatie is plaats voor wel 40 kramen vol BROCANTE!
We pakken het dan ook professioneel aan!
In november zijn de meeste uitnodigingen verstuurd,
 er is dus al een FACEBOOK pagina, een mail adres, er worden flyers gemaakt,
 de krant wordt aangeschreven.
We hopen natuurlijk op een diepte interview, hihi...  
 
 
...en met deze post hoop ik, dat jullie lieve bloggers, er ook warm voor lopen!
Dus kennen jullie nog Brocanteurs
 die wel op deze Brocante Paasfair willen staan, of wil je zelf komen?
We hebben nog wat plaatsen...de sluitingsdatum is 31 januari.
Op de FB pagina staat onder het kopje 'meer...'
 de link evenement.
Daar staat de uitnodiging met alle ins en outs.
Meld je aan bij:

brocantefairdronten@gmail.com


Maar kom vooral zelf kijken!
Neem je vriendin, man, moeder, zus, nicht enz... mee
 en maak er een dagje uit van ;-)

Ik weet het...de winter is pas net begonnen...
maar wie loopt er nu niet warm voor zo'n vooruitzicht in het 
VOORJAAR?
Wij hopen van harte jullie daar te ontmoeten :-)


xx  Lieve groet, MJ  xx

...en ook namens Daniela & Wioleta van
Brocante Atelier la Violette.







10 opmerkingen:

  1. Aan plannen ontbreekt het niet.,hartstikke leuk vooruitzicht.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een mooie happening, Marie-José!
    En het wordt inderdaad goed aangepakt.
    Ben natuurlijk heel benieuwd naar het diepte-intervieuw, haha...
    In alle ernst, ik wens jullie heel veel succes bij alle voorbereidingen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan jullie inzet kan het niet liggen. Ik hoop op een grandioos succes!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zet de datum in de agenda: wie weet!!
    Veel succes er mee.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om te doen...!!succes met de voorbereidingen...!!..liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door al die creatieve plaatjes krijg ik wel héél veel zin in het voorjaar, heerlijk.
    Heel veel succes met alle voorbereidingen en ik weet zeker dat het een hit gaat worden. Jullie inzet is zeer aanstekelijk.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was vanmiddag in een tuincentrum en daar lagen? Kwarteleitjes en paashazen dus.....pasen begint heus al in januari hoor!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee echt?
      Daar doe ik ook nog niet aan mee hoor Trijnie ;-)
      Fijn weekend!

      Lieve groet, MJ

      Verwijderen
  8. Aan jullie enthousiasme zal het zeker niet liggen, ook al lijkt pasen ver weg...net zoals Trijnie zag ik ook de eerste paasdecoratie al liggen....iets te vroeg voor mij ha, ha.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij van Thuis Best hebben er heel veel zin in en zijn alweer druk bezig om de leukste en mooiste brocante spulletjes vanuit Frankrijk deze kant op te halen! Tot dan!
    Rachel en Meike
    www.facebook.com/ThuisBest

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ