zaterdag 20 juli 2013

HAKEN...

Afgelopen winter heb ik haken geleerd van een lieve vriendin. Eerst heel voorzichtig om glazen groentepotjes heen maar al snel kwamen wat grotere projecten, zoals het kussen.
Om kort te gaan...ik was al snel totaal verslaafd.
Het leukst van alles vind ik toch wel de 'granny squares', ik heb zelfs van YouTube geleerd hoe ik weer verschillende soorten kan maken, want het lastige is, ik kan geen patroon lezen...haha.
Maar...mijn eerste (lichtblauw, zand en wit) en tweede kussen (bordeaux, limegroen,blauw en roomwit, op deze foto nog niet klaar) zijn een feit, heb mijn oude vieze olielampen een nieuw leven gegeven, en de gehaakte potjes geef ik vaak kado als ik op visite ga, succes gegarandeerd!
Ben nu nog bezig met een grote sprei van 'granny squares'...hoop die ook aan jullie te kunnen laten zien voor het einde van het jaar ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ