dinsdag 30 juli 2013

Violieren...


Dé ontdekking van dit voorjaar, voor míj dan, zijn toch wel violieren. Ze komen oorspronkelijk van de boerenerven en zijn zo gekweekt dat ze rijker bloeien én geuren.
Ik ben echt verslaafd aan de geur, blijft persoonlijk natuurlijk, maar ook het romantische uiterlijk van de bloem heeft mijn hart veroverd.
In een vaas als blikvanger voor een mooie spiegel, of zoals ik hier gedaan heb op mijn witte 'dienblad' met gehaakte vaasjes en brocante schaartje. De tijd van violieren is weer voorbij, maar ik kan nóg nagenieten als ik de foto's weer zie.
Ik hoop jij ook ;)





Stocks...


Thè discovery from this spring, to me, are stocks.

They originally grew at farmyards, and now they are grown richer as they bloom and smells.
I'm really addicted to the smell, ok it's personal, but also the romantic look from the flower has taken my heart.
In a vase, catchy in front of a old mirror, or on the white tray as I've done here, with the crochet vases and the brocante scissors.
The time of blooming stocks is long gone now, but I can still enjoy it when I see these pictures.
I hope you too ;)




With an old french translation book and my own crocheted jar,  and the lovely tiny leaves from the plant, the etagere is complete...





xx Love MJ xx

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! ziet er heel gezellig uit! Ik kwam je blog tegen via Brocaatje. Altijd leuk om andere blogs te bekijken waar leuke foto's bij staan! Groetjes Wendy (wendy-modern-brocante)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vriendelijk bedankt voor je positieve reactie Wendy.
      Jij bent de eerste;)ik ben net pas gestart dus wacht met smart op reacties, haha, je hoopt toch dat het leuk gevonden wordt...
      Maar ik ga gewoon door, heb er erg veel lol in.
      Ik heb net ook even bij jou gespiekt,handig dat je zo dicht bij België woont, daar valt wel wat te shoppen;)
      Ziet er leuk uit hoor, jij bent ook nog niet zo lang bezig?
      Succes in ieder geval, Liefs MJ

      Verwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ