maandag 20 januari 2014

Maria scheurkalender...

Met kerst kreeg ik, samen met mijn schoonzusje, deze Maria K A L E N D E R
 van onze lieve schoonmoeder.
Gelovig of niet...het is echt een superleuke kalender.




At Christmas I got, together with my sister in law, this Maria C A L E N D A R
 from my sweet mother in law.
Religious or not...it's really a great calendar.







Bij elke dag staat een tekst op de voor- en achterkant.
De ene keer grappig en de andere keer met diepgang, zodat je er echt even langer over nadenkt...




At every day is a text on the front and back.
One time funny and the other time with dept, so you can think a bit longer about it...




Deze, van vandaag, vond ik ook erg mooi:
20 januari  ~ Het liefst zou ik de rimpels op je ziel wegkussen...

I thought this one, from today, was very nice:
20 january ~ I'd love to kiss away the wrinkles from your soul...




En Maria kijkt oogluikend toe... ;)

And Maria sees it convined... ;)




Een warm W E L K O M 
aan al mijn nieuwe lezers :)
Ik wens iedereen een hele fijne week.

A warm W E L C O M E
to all my new readers :)
I wish everybody a very nice week.


xx  Lovely greetings, MJ  xx




7 opmerkingen:

  1. Wat lief van je schoonmoeder. Deze scheurkalender geeft in ieder geval stof tot nadenken of reden tot een glimlach, dus elke dag een mooi moment ;-).

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marie José,

    Wat een lief cadeau van je schoonmoeder. Leuk dat er allerlei teksten op staan die je dag een beetje opvrolijken en/of je aan het denken zetten!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke teksten staan erop. Grappige, maar ook om eens even bij stil te staan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie afwisselende kalender heb je gehad.
    Leuke teksten, maar ook teksten met diepgang.
    Fijne Dag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig...hou er van...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, hij is leuk! En soms ontroerend, mooi.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kalender met wijze woorden.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ