zondag 18 augustus 2013

Mooi plaatje in herhaling...

Balen!!!
Vraag me niet hoe ik het gedaan heb...maar mijn berichtje van gister is verdwenen en waarschijnlijk doordat ik even snel op mijn mobiel wat deed...grrr...
Sorry...Ingrid, Claire en Ria...jullie lieve reacties worden wel gewaardeerd hoor...
Afijn...toch maar even opnieuw...

Vrijdagavond zat ik heerlijk te eten buiten met mijn gezin toen ik ineens dacht...dat is een gave combi...even  m'n camera pakken...mooi dat blauw en groen, een echte 'blik'vanger met dat zink.
De bestekhouder op de voorgrond is van Riverdale, en die wordt écht vaak gebruikt, elke keer als we buiten eten of BBQ-en, bestek erin (is stippeltjesbestek van Xenos), en servetten, reuze handig.
De zinken flessen heb ik net op de kop getikt via zo'n FB pagina waar iedereen z'n huisraad en kleding op kan verkopen. Superleuk en alles voor een zacht prijsje.
Check maar eens in je eigen woonplaats, is eigenlijk gewoon een rommelmarkt online. 
Fijne week iedereen X




Nice picture in repetition!!!

Little annoyance!!!
Don't ask me how I did it...but my message from yesterday is gone...probably because I did something wrong on my mobile...grrr...
Sorry...Ingrid, Claire and Ria...I really do appriciate your lovely messages.
Ok...let's do it again...

Friday evening my family and I had a lovely meal outside in our garden when suddenly I thought...that's a nice combi...need to get my camera...beautiful that green and blue, and the grey from the zinc.
The cutleryholder in front is from Riverdale, I use it all the time, every time we eat outside or BBQ, real easy.
The zinc bottles I just bought for a little price. There is this FB page here in town, where everyone puts there houseware and clothes on.
I already sold a lot and bought even more, haha...
Try and check your own town, it's actually a fleamarket online.

Nice week everybody X

2 opmerkingen:

  1. Het plaatje is minstens net zo sfeervol als de vorige keer hoor ;-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stond op mijn mobiel nog als concept...ik dacht..hup weg ermee...grr...maar fijn dat de foto goed lijkt op de vorige...;)

      Lieve groet, MJ

      Verwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ