donderdag 24 oktober 2013

Free vintage printables...

Vorige week heb ik weer wat nieuws gevonden op Pinterest wat ik erg leuk vind...
Kaarten of labels maken van mooie vintage prenten die ik van internet download.




Last week I found something new on Pinterest what I really like...
Making postcards or labels out of vintage prints which I download from the internet.




Even een aansteker erbij voor het oude effect...

With a lighter there for the old effect...



Een lieve vriendin van mij heet Antoinette...dus...deze gaat naar haar ;)

A dear friend of mine is called Antoinette...so...this one goes to her  ;)




Een beetje touw, of een kantje...

A little rope, or some lace...




 Hoe simpel is dit...nog even oefenen...




How simple is this...just practice a bit...




En deze is voor jou....

And this one is for you...




~  Een heel fijn weekend  ~  Have a nice weekend  ~


xx  Lieve groeten MJ  xx






9 opmerkingen:

  1. I love those vintage prints! They're so pretty and make great cards! Thanks for visiting my post, I'm glad you can relate to being addicted to a new hobby. Sorry about your shoulder pain. I started worrying about my eyesight after staring at the sewing machine all day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie kaartjes en labels heb je gemaakt en zo lief van je kaartje voor ons blogsters..
    Jij ook bedankt Marie-José voor je lieve en leuke reacties op mijn blog, daar geniet ik zo van!

    fijn weekend,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaarten zien er heel mooi uit en ahhh...de laatste met tekst is wel heel erg lief. Maar ik kan een soortgelijk kaartje voor jou klaarleggen hoor, jouw trouwe en lieve reacties zijn ook elke keer weer leuk om te lezen. Wat is bloggen toch een heerlijke hobby hè, ik geniet er elke dag weer van.

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief gebaar van je Marie- José, vooral je persoonlijke tekst raakt ons allemaal denk ik zo.
    Jij met je mooie posten en lieve reacties verdient ook een kaartje...het is zo leuk om bij je te lezen, je verhalen van je Schotlandtrip staan nog vers in mijn geheugen hoor, maar ook deze post vind ik weer mooi.
    Je laat iets zien van jezelf, creativiteit, je passie of wat dan ook en wij mogen meegenieten.
    Blogland is een wondere wereld:) maar met veel lieve momenten die we delen met elkaar.

    Voor jou en je gezin een mooi weekend.
    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om vintage plaatjes te downloaden om bijzondere kaarten van te creëren! En die laatste kaart aan je mede blogsters is zo mooi geschreven. Ook ik geniet altijd van alle verhalen, foto's en commentaren, hoe langer ik hier mee bezig ben, hoe leuker ik het vind.
    Fijn weekend,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor je lieve kaartje. Dat maakt bloggen zo leuk: het delen van ideeën en het geven én krijgen van reacties. Altijd een feestje om ze te lezen! En altijd met respect naar elkaar toe. Want we genieten van elkaars foto's en leven mee met de verhalen. En ik vind het steeds een voorrecht om bij dit groepje te horen. Bloggen is zó leuk!!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te doen zeg, het ziet er superleuk uit.
    Wat een mooie kaart met tekst aan ons ;-)
    Bloggen is leuk he?

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve allemaal,
    Nogmaals dank voor jullie lieve reacties en ik vind bloggen inderdaad verslavend leuk, iedereen is ook lief voor elkaar en geïnteresseerd, echt nooit verwacht dat ik dit zó leuk zou vinden :)

    Lieve groeten en fijne zondag, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marie-José, op de een of andere manier had ik je nog niet eerder ontdekt, maar ik kom hier terecht via Peetje. Leuk blog heb je, ik ga je gezellig volgen!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ